Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Εργαστήριο Δημοσιογραφικών Σπουδών και Επικοινωνιακών Εφαρμογών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

Το Ευρωπαϊκό Οπτικοακουστικό Παρατηρητήριο εξέδωσε νέα μελέτη με τίτλο «Κρατικές ενισχύσεις και οπτικοακουστικός τομέας» στην οποία διερευνά την έννοια των κρατικών ενισχύσεων για τη στήριξη της δημιουργίας και της διανομής ταινιών, σειρών και άλλου οπτικοακουστικού περιεχομένου στην Ευρώπη.

Η μελέτη εξετάζει επίσης το νομικό πλαίσιο που…

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΡΟΗΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΡΟΗΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

Σύμφωνα με νέα έρευνα που διεξάγαμε αναφορικά με τους διαδικτυακούς δημοσιογράφους ροής, διαπιστώνεται μια αυξανόμενη τάση αυτοματοποίησης της δημοσιογραφικής εργασίας και της μαζικής υπερπαραγωγής και αναπαραγωγής περιεχομένου, με σκοπό την εξυπηρέτηση μιας δημοσιογραφίας που καθοδηγείται από την ταχύτητα. Ο ρόλος του δημοσιογράφου ροής…

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ: ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ: ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ

Η κατανάλωση βίντεο κατά παραγγελία μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών (SVOD) στην Ευρώπη παρουσιάζει έντονη συγκέντρωση. Σύμφωνα με την ετήσια έκδοση του Ευρωπαϊκού Οπτικοακουστικού Παρατηρητήριο, τρεις κύριες πλατφόρμες —Netflix, Prime Video και Disney+— συγκεντρώνουν το 85% του συνολικού χρόνου παρακολούθησης. Παράλληλα, η κατανομή των ειδών…

ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ, ΧΑΜΗΛΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ: ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2025

ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ, ΧΑΜΗΛΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ: ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2025

Ανεπαρκής πολυφωνία, πολιτική πίεση, χαμηλή εμπιστοσύνη είναι μερικά από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το τοπίο των ΜΜΕ στην Ελλάδα το 2025, σύμφωνα με τα ευρήματα της τελευταίας ετήσιας έρευνας του Κέντρου για την Πλουραλιστική και Ελεύθερη Ενημέρωση (CMPF). Η αξιολόγηση του Παρατηρητηρίου του Πλουραλισμού των Μέσων Ενημέρωσης (Media…