Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Εργαστήριο Δημοσιογραφικών Σπουδών και Επικοινωνιακών Εφαρμογών

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΚΑΘΗΓΗΤΗ Κ. ΣΤΕΛΙΟΥ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΑΠΘ, Κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΚΑΜΝΑΚΗ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΚΑΘΗΓΗΤΗ Κ. ΣΤΕΛΙΟΥ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΑΠΘ, Κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΚΑΜΝΑΚΗ

Στο πλαίσιο της επέκτασης της ακαδημαϊκής τους συνεργασίας, ο Διευθυντής του Εργαστηρίου Δημοσιογραφικών Σπουδών, καθηγητής κ. Στέλιος Παπαθανασόπουλος, και ο καθηγητής του ΑΠΘ, κ. Αντώνης Σκαμνάκης, πραγματοποίησαν εργασιακή συνάντηση στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η συνάντηση εστίασε στη συνδιοργάνωση τριών βασικών…

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

Καθώς όλο και περισσότεροι οργανισμοί ενσωματώνουν την τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) σε κρίσιμες επιχειρησιακές λειτουργίες, μια νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι οι τεχνολογικοί ηγέτες στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε λύσεις ΤΝ ανοιχτού κώδικα για την ενίσχυση των τεχνολογικών τους υποδομών. Το λογισμικό ανοιχτού κώδικα αποτελεί διαχρονικά θεμέλιο του…

Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΩΝ

Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΩΝ

Καθώς η αγορά των συνδρομητικών υπηρεσιών on-demand ωριμάζει σταδιακά, ο ανταγωνισμός στο πεδίο της διαφήμισης εντείνεται σημαντικά. Σύμφωνα με την ετήσια έκδοση του Ευρωπαϊκού Οπτικοακουστικού Παρατηρητηρίου, διάφορες κατηγορίες φορέων που δραστηριοποιούνται στο οπτικοακουστικό πεδίο διεκδικούν μερίδιο από τη διαφημιστική δαπάνη: Τηλεοπτικοί…