Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Εργαστήριο Δημοσιογραφικών Σπουδών και Επικοινωνιακών Εφαρμογών

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ Η ΧΑΜΕΝΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ Η ΧΑΜΕΝΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μπορεί το αυτοκίνητο να μετέτρεψε τη ρυμοτομία των πόλεων μας, το σχεδιασμό των κατοικιών μας, τον τρόπο συνήθειας των αγορών μας, τις μετακινήσεις μας, και να λειτουργεί μέσα σε ένα κοινωνικό πλαίσιο που φαινομενικά εξαίρει την ατομικότητα, την κίνηση και την ταχύτητα, η ένταξη και του αυτοκινήτου στις νέες τεχνολογίες το καθιστούν ευάλωτο...

Η πορεία του κινηματογράφου στην Ευρώπη

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Mε βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία που συγκέντρωσε το Ευρωπαϊκό Οπτικοακουστικό Παρατηρητήριο, η προσέλευση θεατών στις κινηματογραφικές αίθουσες στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο εκτιμάται ότι ανήλθε στα 643 εκατομμύρια εισιτήρια το 2022. Αυτό αντιστοιχεί σε ετήσια αύξηση 63% και 249 εκατομμύρια εισιτήρια περισσότερα από το 2021....

ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ REUTERS ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ»

ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ REUTERS ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ»

Η πρόσφατη έκθεση του Ινστιτούτου Reuters με τίτλο «Δημοσιογραφία, ΜΜΕ και Τεχνολογικές Τάσεις» για το 2024 παραδέχεται ότι η ανατρεπτική δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης (AI) θα σαρώσει τον χώρο της πληροφορίας φέτος σε μια εποχή έντονης πολιτικής και οικονομικής αστάθειας σε όλο τον κόσμο. Στην Ευρώπη ήδη γίνονται αναφορές σε AI Media...