Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Εργαστήριο Δημοσιογραφικών Σπουδών και Επικοινωνιακών Εφαρμογών

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ

Νέα πρόκληση στην ευρωπαϊκή τηλεοπτική αγορά;

ΝΕΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ;

Καθώς οι πολιτικές δυνάμεις που προσπαθούν να αποδομήσουν, αν όχι διαλύσουν, την Ευρώπη, βρίσκονται σε σταθερή πορεία ανόδου, είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι οι ευρωπαϊκοί τηλεοπτικοί φορείς, τουλάχιστον, αποκτούν έναν ευρωπαϊκό προσανατολισμό. Αντιμέτωποι με μια αυξανόμενη απειλή από τις παγκόσμιες πλατφόρμες ροής (streaming) καθώς έχουν…

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) αποτελεί πλέον αναπόσπαστο τμήμα της ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης που καθορίζει τη διαμόρφωση του σύγχρονου κόσμου. Στον δημοσιογραφικό χώρο η ενσωμάτωσή της έχει συνδεθεί με επαναστατικές αλλαγές, θετικές αλλά και αρνητικές, στη διαδικασία συλλογής, επεξεργασίας, ανάλυσης και παρουσίασης της είδησης. Η χρήση της,…

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Μπορεί να διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα να έχουν επεκταθεί σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητάς μας, η τηλεόραση όμως συνεχίζει να παραμένει το κυρίαρχο μέσο από το οποίο ενημερωνόμαστε και ψυχαγωγούμαστε. Tο 71% των ερωτηθέντων πολιτών στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με το πιο πρόσφατο Ευρωβαρόμετρο (Οκτώβριος 2023), η τηλεόραση εξακολουθεί…

ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ

ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ

Παρακαλούμε επισκεφθείτε το σύνδεσμο