Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Εργαστήριο Δημοσιογραφικών Σπουδών και Επικοινωνιακών Εφαρμογών

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ

Η Αισιοδοξία Επιστρέφει στον Κλάδο της Διαφήμισης

Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Το 31ο Κύμα της έρευνας FORECOMM_s επιβεβαιώνει ότι το 2024 κλείνει με έντονα θετικές προοπτικές για τον κλάδο της επικοινωνίας και του marketing, καθώς η αγορά δείχνει ισχυρή δυναμική ανάπτυξης. Οι συνολικοί προϋπολογισμοί marketing ενισχύονται, οι διαφημιστικές εταιρείες καταγράφουν αυξημένη ζήτηση για τις υπηρεσίες τους και η γενικότερη…

ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Οι ψηφιακές πλατφόρμες κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό στις δημοκρατίες μας; Και τι πρέπει να κάνουν οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής γι’ αυτές; Αυτά ήταν τα κεντρικά ερωτήματα για μια πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Ρόιτερ σχετικά με τα μέσα ενημέρωσης και τη δημοκρατία.

Στην έρευνα, οι μελετητές ενδιαφέρονται να διακρίνουν πώς το κοινό σε…

Η Σαθρή «Αρχιτεκτονική» ενός Γενναίου Ψηφιακού Κόσμου

Η ΣΑΘΡΗ «ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ» ΕΝΟΣ ΓΕΝΝΑΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Άρθρο του Αχιλλέα Κραδημητρίου

Όταν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπήκαν στη ζωή μας κάποιοι ίσως πίστεψαν ότι θα πάψει να ισχύει – ή έστω θα μετριαστεί – στο πεδίο της (διαμεσολαβημένης) επικοινωνίας η λεγόμενη «σπειροειδής γραμμή της σιωπής», δηλαδή η τάση των ατόμων -σε ορισμένα κοινωνικά πλαίσια- να αποφεύγουν να σχολιάζουν ή να…

Η νέα Ευρωπαϊκή Πράξη για την Ελευθερία των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης

Η ΝΕΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Το Ευρωπαϊκό Οπτικοακουστικό Παρατηρητήριο, τμήμα του Συμβουλίου της Ευρώπης στο Στρασβούργο, πρόσφατα δημοσίευσε μια νέα επεξηγηματική έκθεση η οποία αναλύει την Ευρωπαϊκή Πράξη για την Ελευθερία των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (EMFA). Η έκθεση συντάχθηκε από τον Mark D. Cole, καθηγητή για το Δίκαιο των μέσων ενημέρωσης και των τηλεπικοινωνιών…