Εργαστήριο Δημοσιογραφικών Σπουδών και Επικοινωνιακών Εφαρμογών

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ

Εκλογές 2023: Στις κάλπες μέσω...TikTok

ΕΚΛΟΓΕΣ 2023: ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΜΕΣΩ...TIKTOK

Η φετινή προεκλογική περίοδος διαφέρει πάρα πολύ σε σχέση με τις προηγούμενες. Τα πολιτικά κόμματα επενδύουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς έχουν αντιληφθεί ότι καθημερινά όλο και πιο πολλοί άνθρωποι δραστηριοποιούνται σε αυτά.

O καθηγητής τους τμήματος ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, κ. Στέλιος Παπαθανασόπουλος, σε συνέντευξή...

Στέλιος Παπαθανασόπουλος: «Τους κανόνες τους επιβάλλει η ίδια η κοινωνία»

ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ: «ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ»

Το κείμενο που ακολουθεί προέρχεται από συνέντευξη του Καθηγητή κ. Στέλιου Παπαθανασόπουλου στα ΝΕΑ.

Ο καθηγητής του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών Στέλιος Παπαθανασόπουλος, αναφερόμενος στον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επισημαίνει πως δεν μπορεί να είναι ορατός από τη μια μέρα στην...

Αικ. Σταυριανέα, DIME Awards: «Δώστε έμφαση στο πρωτότυπο περιεχόμενο και στον καταναλωτή»

ΑΙΚ. ΣΤΑΥΡΙΑΝΕΑ, DIME AWARDS: «ΔΩΣΤΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ»

H Αικατερίνη Σταυριανέα, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των DIME Awards ’23 επισημαίνει ότι αυτό που θα διαφοροποιήσει ένα Μέσο από τα υπόλοιπα είναι το πρωτότυπο θέμα, η δημιουργικότητα και η κατανόηση της εμπειρίας του καταναλωτή.

Δείτε ολόκληρο το άρθρο εδώ.