Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Εργαστήριο Δημοσιογραφικών Σπουδών και Επικοινωνιακών Εφαρμογών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ Η ΧΑΜΕΝΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ Η ΧΑΜΕΝΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μπορεί το αυτοκίνητο να μετέτρεψε τη ρυμοτομία των πόλεων μας, το σχεδιασμό των κατοικιών μας, τον τρόπο συνήθειας των αγορών μας, τις μετακινήσεις μας, και να λειτουργεί μέσα σε ένα κοινωνικό πλαίσιο που φαινομενικά εξαίρει την ατομικότητα, την κίνηση και την ταχύτητα, η ένταξη και του αυτοκινήτου στις νέες τεχνολογίες το καθιστούν ευάλωτο...

Η πορεία του κινηματογράφου στην Ευρώπη

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Mε βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία που συγκέντρωσε το Ευρωπαϊκό Οπτικοακουστικό Παρατηρητήριο, η προσέλευση θεατών στις κινηματογραφικές αίθουσες στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο εκτιμάται ότι ανήλθε στα 643 εκατομμύρια εισιτήρια το 2022. Αυτό αντιστοιχεί σε ετήσια αύξηση 63% και 249 εκατομμύρια εισιτήρια περισσότερα από το 2021....

ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ REUTERS ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ»

ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ REUTERS ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ»

Η πρόσφατη έκθεση του Ινστιτούτου Reuters με τίτλο «Δημοσιογραφία, ΜΜΕ και Τεχνολογικές Τάσεις» για το 2024 παραδέχεται ότι η ανατρεπτική δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης (AI) θα σαρώσει τον χώρο της πληροφορίας φέτος σε μια εποχή έντονης πολιτικής και οικονομικής αστάθειας σε όλο τον κόσμο. Στην Ευρώπη ήδη γίνονται αναφορές σε AI Media...

EVENT OF THE EUMEPLAT PROJECT IN BRUSSELS DEDICATED TO EVIDENCE-BASED RECOMMENDATIONS TO EUROPEAN AND NATIONAL POLICYMAKERS AND MARKET STAKEHOLDERS

EVENT OF THE EUMEPLAT PROJECT IN BRUSSELS DEDICATED TO EVIDENCE-BASED RECOMMENDATIONS TO EUROPEAN AND NATIONAL POLICYMAKERS AND MARKET STAKEHOLDERS

A snapshot from the event of the Eumeplat Project in Brussels dedicated to evidence-based recommendations to European and national policymakers and market stakeholders, which have been drawn in force from the results of several research tasks. My focus was on the support of Public Service Media in the platform era.

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ: ΤΟ ΑΕΙΘΑΛΕΣ ΜΕΣΟ

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ: ΤΟ ΑΕΙΘΑΛΕΣ ΜΕΣΟ

Η 13η Φεβρουαρίου έχει οριστεί ως η Παγκόσμια Μέρα Ραδιοφώνου και αποσκοπεί στην εξύμνηση του ραδιοφώνου ως μέσου επικοινωνίας, τη βελτίωση της διεθνούς συνεργασίας μεταξύ των ραδιοφωνικών φορέων και την ενθάρρυνση τόσο των μεγάλων διεθνών δικτύων, όσο και των τοπικών ραδιοφώνων, να προωθήσουν την πρόσβαση στην πληροφόρηση και την ελευθερία...

THE EUMEPLAT PROJECT'S WORK PACKAGE MEETING

THE EUMEPLAT PROJECT'S WORK PACKAGE MEETING

The Eumeplat Project's work package meeting goes on in Prague. The participants discuss, present, and debate past & upcoming research tasks and policy recommendations. Special thanks to the Univerzita Karlova team at IKSŽ FSV UK (Niko Carpentier, Miloš Hroch, Vaia Doudaki) for organizing our meetings.

ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «STREAMLINING POLITICAL COMMUNICATION CONCEPTS» (EDS. SUSANA SALGADO & STYLIANOS PAPATHANASSOPOULOS) (PUBLISHERS SPRINGER)

ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «STREAMLINING POLITICAL COMMUNICATION CONCEPTS» (EDS. SUSANA SALGADO & STYLIANOS PAPATHANASSOPOULOS) (PUBLISHERS SPRINGER)

Παρακαλούμε δείτε περισσότερες πληροφορίες σε αυτό το σύνδεσμο.

ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΜΕ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΤΟ 2020

ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΜΕ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΤΟ 2020

Έρευνα που εστιάζει στη δημοσιογραφική κάλυψη της προσφυγικής κρίσης, που έλαβε χώρα στον Έβρο τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2020, από δύο ελληνικές και δύο τουρκικές εφημερίδες αποκαλύπτει ότι οι εφημερίδες με πιο συντηρητικό πολιτικό προσανατολισμό και στις δύο χώρες (Η Καθημερινή, Hürriyet) αξιοποίησαν κατά κύριο λόγο το «πλαίσιο...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΛΙΟΥ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ EURONEWS: ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΜΜΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ;

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΛΙΟΥ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ EURONEWS: ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΜΜΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ;

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη συνέντευξη σε αυτό το σύνδεσμο