Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Εργαστήριο Δημοσιογραφικών Σπουδών και Επικοινωνιακών Εφαρμογών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ

ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ

Παρακαλούμε επισκεφθείτε το σύνδεσμο

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης & η Ενημέρωση του Κοινού

ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Στο Εργαστήριο Δημοσιογραφικών Σπουδών και Επικοινωνιακών Εφαρμογών του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜMME του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διεξάγουμε μια έρευνα για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως πηγές ειδήσεων. Η συμβολή σας είναι πολύτιμη για να κατανοήσουμε τις προτιμήσεις των χρηστών στο μεταβαλλόμενο ψηφιακό πεδίο....

Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ 2023

Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ 2023

Παρά τις αντίθετες προβλέψεις, η κίνηση στους κινηματογράφους της Ευρώπης ήταν ικανοποιητική το 2023, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Οπτικοακουστικού Ινστιτούτου. Το 2023 είναι η χρονιά που δεν επηρεάστηκε από τους περιορισμούς που σχετίζονται με την τετραετή πλέον παγκόσμια πανδημία. Η προσέλευση στον κινηματογράφο στην...

 ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Άρθρο του Καθηγητή Στέλιου Παπαθανασόπουλου στην εφημερίδα Τα Νέα. 

Παρακαλούμε επισκεφθείτε αυτό το σύνδεσμο.

12Ο ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ​​​​​​​

12ο ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ​​​​​​​

Το Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Εργαστήριο Δημοσιογραφικών Σπουδών και Επικοινωνιακών Εφαρμογών του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και τοπικοί φορείς οργανώνουν το 12ο Θερινό Σχολείο στην Περιβαλλοντική Δημοσιογραφία. Το Θερινό...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ Η ΧΑΜΕΝΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ Η ΧΑΜΕΝΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μπορεί το αυτοκίνητο να μετέτρεψε τη ρυμοτομία των πόλεων μας, το σχεδιασμό των κατοικιών μας, τον τρόπο συνήθειας των αγορών μας, τις μετακινήσεις μας, και να λειτουργεί μέσα σε ένα κοινωνικό πλαίσιο που φαινομενικά εξαίρει την ατομικότητα, την κίνηση και την ταχύτητα, η ένταξη και του αυτοκινήτου στις νέες τεχνολογίες το καθιστούν ευάλωτο...

Η πορεία του κινηματογράφου στην Ευρώπη

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Mε βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία που συγκέντρωσε το Ευρωπαϊκό Οπτικοακουστικό Παρατηρητήριο, η προσέλευση θεατών στις κινηματογραφικές αίθουσες στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο εκτιμάται ότι ανήλθε στα 643 εκατομμύρια εισιτήρια το 2022. Αυτό αντιστοιχεί σε ετήσια αύξηση 63% και 249 εκατομμύρια εισιτήρια περισσότερα από το 2021....

ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ REUTERS ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ»

ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ REUTERS ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ»

Η πρόσφατη έκθεση του Ινστιτούτου Reuters με τίτλο «Δημοσιογραφία, ΜΜΕ και Τεχνολογικές Τάσεις» για το 2024 παραδέχεται ότι η ανατρεπτική δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης (AI) θα σαρώσει τον χώρο της πληροφορίας φέτος σε μια εποχή έντονης πολιτικής και οικονομικής αστάθειας σε όλο τον κόσμο. Στην Ευρώπη ήδη γίνονται αναφορές σε AI Media...

EVENT OF THE EUMEPLAT PROJECT IN BRUSSELS DEDICATED TO EVIDENCE-BASED RECOMMENDATIONS TO EUROPEAN AND NATIONAL POLICYMAKERS AND MARKET STAKEHOLDERS

EVENT OF THE EUMEPLAT PROJECT IN BRUSSELS DEDICATED TO EVIDENCE-BASED RECOMMENDATIONS TO EUROPEAN AND NATIONAL POLICYMAKERS AND MARKET STAKEHOLDERS

A snapshot from the event of the Eumeplat Project in Brussels dedicated to evidence-based recommendations to European and national policymakers and market stakeholders, which have been drawn in force from the results of several research tasks. My focus was on the support of Public Service Media in the platform era.