Μπορεί να διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα να έχουν επεκταθεί σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητάς μας, η τηλεόραση όμως συνεχίζει να παραμένει το κυρίαρχο μέσο από το οποίο ενημερωνόμαστε και ψυχαγωγούμαστε. Tο 71% των ερωτηθέντων πολιτών στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με το πιο πρόσφατο Ευρωβαρόμετρο (Οκτώβριος 2023), η τηλεόραση εξακολουθεί να είναι ένα από τα μέσα που χρησιμοποίησαν περισσότερο για να αποκτήσουν πρόσβαση σε ειδήσεις τις τελευταίες επτά ημέρες, ακολουθούμενη (με απόσταση) από τον διαδικτυακό Τύπο και τις ειδησεογραφικές πλατφόρμες (42%). Το ραδιόφωνο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (και οι δύο 37%) βρίσκονται στην κοινή τρίτη θέση και ακολουθεί ο Τύπος, που αναφέρεται από το 21% των ερωτηθέντων.
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ.